sjuk

har inte kunnat lbogga för jag e sjuk -.-' såklart!!
men iallfall jag ver md syrrar marielle då tomas och sandra på haket under helgen för att fira syrrans födelse dag nu e hon 20 0.o' jag som inte kunde få i mig at hon fyllt 19 och nu 20 ush vad alla blir gammla det känns fortfarande osm om jag vore 8 år fastjag fyller 14 ^-^
jaja på bussen till hbg tog jag och syrran en massa geek pic XD min variaton av tönt bilder
i fredes hyrde vi filmer inception the runaways och shreak 3 xD
sen blev jag sjuk på söndag kväll efter haket då
och nu har jag vat hemma hela veckan inklusive imorron men ska nog till skolan på fr XD

igår kom mamma med min favi serie hem (bokserie) det kom ju ut en ny bok
den läste jag ut idag -.-' vad var det kanske 400 s eller nåt

jaja ses
;)
ps.på lö blir det konsert yey!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback